Loading...
  • Uvjerite se zašto smo jednostavno drugačiji od drugih!

Već devetnaestu godinu zaredom u svijetu se obilježava “Movember” ili No – shave November, odnosno novembar bez brijanja. Cilj ove inicijative je podizanje svijesti o prevenciji raka kod muškaraca – raka prostate i testisa.

Koliko zaista brinete o tome da živite i hranite se zdravo, posebno sada nakon vremena pandemije koronavirusa? Kada ste zadnji puta otišli na preventivni pregled kod doktora? Briga o zdravlju je nešto što bi nam svima uvijek trebalo biti na prvom mjestu.

Movember ili No – shave November

Godine 2003. dvojica prijatelja, Travis Garone i Luke Slatterey, izašli su kafić na pivu i kroz razgovor se dotaknuli tema i nekih starih modnih trendova koji su ponovo postajali popularni. Tako su se dotaknuli i brkova koji su nekada bili vrlo popularni, ali 2003. nisu bili baš česta pojava.

Inspirirani majkom prijatelja koja je bila član organizacije koja se bavila prikupljanjem sredstava za liječenje raka dojke, odlučili su pokrenuti kampanju o liječenju i prevenciji malignih bolesti kod muškaraca.

Osmislili su kampanju i pozvali prijatelje da im se pridruže tako što su poslali mail pod naslovom „Are you man enough to be my man?“ („Jesi li dovoljno muškarac da budeš moj muškarac?“). Pronašli su 30 muškaraca koji su bili spremni prihvatiti njihov izazov i ne brijati se cijeli novembar.

Iako je prve godine ova akcija prikupila samo 30 muškaraca, nakon što je njihovu inicijativu prepoznala i podržala australijska Organizacija za oboljele od raka prostate, ona se proširila na čitav svijet.

Tako je Movember postao godišnji događaj tokom kojeg pripadnici muške populacije na razne načine skreću pažnju na važnost održavanja svog zdravlja.

Ovaj pokret svrstan je u 100 najboljih svjetskih nevladinih organizacija zbog svog utjecaja, inovativnosti, održivosti i konstantnog rasta.

Kako puštanje brade i brkova utječe na podizanje svijesti o malignim bolestima?

Odgovor na ovo pitanje vrlo je jednostavan.

Kada muškarac pusti bradu ili brkove, odnosno promijeni svoj izgled, ljudi iz njegove okoline počet će postavljati pitanja zbog čega se odlučio na takvu promjenu, na što će muškarac odgovoriti da se na to odlučio zbog svog zdravlja. Na taj način se širi svijest o prevenciji i brizi za svoje zdravlje kao i „kultura“ mjeseca bez brijanja.

Nebrijanjem se skreće pažnja na gubitak dlaka s kojim su nerijetko suočeni oboljeli od karcinoma uslijed hemoterapija.

Priključi se i ti No – shave Novembru!

Podržite ovaj pokret tako što ćete kroz novembar puštati bradu ili brkove, ili oboje. Odnosno tako što ćete pustiti sve dlake na tijelu da slobodno rastu kroz cijeli novembar, a novac koji biste inače potrošili na proizvode za brijanje i poslije brijanja, donirajte organizacijama koje se bave edukacijom, prevencijom, istraživanjem i borbom protiv karcinoma.

Iako je novembar već počeo, još nije kasno da se priključite Movembru jer pravo vrijeme za brigu o zdravlju je uvijek.

A i šta je muškarac bez brkova (i brade) u novembru?!