Loading...
  • Uvjerite se zašto smo jednostavno drugačiji od drugih!

Svakog novembra, širom svijeta, ovaj mjesec dobija i naziv “movember”, odnosno brkati novembar. Muškarci tokom novembra trebaju puštati brkove kako bi podigli svijest javnosti o važnosti prevencije od raka prostate.

Preventivni pregledi omogućavaju da se moguća bolest otkrije na vrijeme, što povećava šansu potpunog izlječenja.

Riječ “movember” dobijena je spajanjem riječi “moustache” (brkovi) i november (novembar).

Brkati novembar nastao je 2003. godine u Australiji kao ideja nekoliko prijatelja, a po uzoru na akcije koje skreću pažnju na rak dojke. Oni su željeli nagovoriti 30 muškaraca da tokom novembra puste brkove kako bi podigli svijest okoline o raku prostate. Tokom godina postao je globalna akcija.

Zbog popularnosti osnovali su i Movember fondaciju, a godinu dana od pokretanja akcije organizirano je i kolektivno puštanje brkova i prikupljanje novca za borbu protiv raka prostate. Akcija je postigla veliki uspjeh, a sakupljeno je preko 40.000 dolara.

Narednih godina ovakav način prikupljanja sredstava proširio se i na ostatak svijeta. Od osnivanja prikupljeno je preko 837 miliona dolara i finansirano preko 1.200 projekata u više od 20 zemalja.

Moto fondacije glasi „Promijeni lice muškog zdravlja“.

Simbol su brkovi, a fokus na važnost borbe protiv raka prostate i testisa, depresije povezane sa suicidom i drugih bolesti vezanih za mušku populaciju.

Brkovi se puštaju kao podrška oboljelima, dok isti, u posljednjoj sedmici novembra, trebaju se obrijati a novac proslijediti za lijčenje raka kod muškaraca.

Movember podržavaju i brojne javne ličnosti, kozmetičke firme, organizacije. Akciju se može podržati i na društvenim mrežama korištenjem taga #Movember ili nošenjem plave trake.

Slična akcija no-shave november (neobrijani novembar) otpočela je u SAD 2009. godine. Za razliku od brkatog novembra, koji je podrazumijevao puštanje brkova, neobrijani novembar podrazumijeva da se tokom novembra muškarci uzdrže brijanja brade i brkova, ali i šišanja, a da novac koji bi potrošili na negu doniraju za istraživanje raka.

PRATITE ALEN’S BARBERSHOP PUTEM FACEBOOKA i INSTAGRAMA