Bilo da ste nedavno otvorili svoj salon ili ste već iskusni profesionalac s lojalnom klijentelom koju nikako ne želite izgubiti, u određenom trenutku promjene cijena su neminovne. Povećanje cijena u poslovanju salona može biti korisno, ali istovremeno i frustrirajuće za vlasnike salona. Većina vlasnika salona smatra kako je podizanje cijena veliki izazov za njih, počevši od straha gubitka klijenata pa sve do želje da se izbjegnu neugodni razgovori s njima, piše Haistyle News.

Bez obzira na to što ste svjesni kako trebate podići svoje cijene, ne znate odakle početi. Ovo su neki od savjeta koji će vam pomoći da se suočite sa svojim strahovima, spoznate svoju vrijednost i razmislite o podizanju cijena na način koji ima smisla za vaše poslovanje kako biste mogli uspješno nastaviti služiti svojim klijentima.

FOTO: Arhiv

Može biti mnogo razloga za podizanje cijena frizerskih usluga, bilo da se radi o povećanju cijena materijala, alata i drugih salonskih troškova, o edukacijama na kojima ste bili i novim vještinama koje ste usvojili ili zato što ste često popunjeni više dana unaprijed. U pravilu bi saloni svake godine trebali podizati cijene, a uz povišenu inflaciju to može biti nužno napraviti čak i nekoliko puta godišnje.

Podizanje cijena, uz pravovremeno obavještavanje klijenata, način je da pokažete kako ste iskusniji u svom radu kako bi vas klijenti ozbiljnije shvatili. Uz povećanje cijena usluga uvijek razmišljajte i o načinima kojima možete dodati vrijednost svakom klijentovom posjetu i njegovom salonskom iskustvu. Također budite spremni na to da ćete možda i izgubiti neke klijente. I to je u redu. Na taj način zapravo ćete napraviti mjesta za one klijente koji vjeruju u vas, vaš talent i vaš salon.
FOTO:
“Podizanje cijena je jedan od najvećih izazova s kojim se suočavaju frizeri. Podizanjem cijena vi ne želite zakinuti svoje klijente, već naplaćujete svoju vrijednost. To je neminovnost svakog poslovanja. Naposljetku, cijena materijala i drugi troškovi se također redovno povećavaju”, izjavila je Tabatha Coffey, poznata američka frizerka i edukatorica.

Osvijestite svoju vrijednost

Prva stvar koju treba imati na umu je da morate osvijestiti svoju vrijednost, a onda to i naplatiti. Vaše umijeće treba govoriti više od svih negativnih misli koje možda imate. Vrijeme je da postavite sljedeće korake u svom salonskom poslovanju i u svojoj karijeri.

FOTO: Arhiv

Možda ćete se u početku osjećati neugodno, ali ako se temeljito posvetite podizanju cijena te na vrijeme s argumentima obavijestite svoje klijente, oni se neće tako osjećati. Sve dok dajete visokokvalitetne rezultate, većina klijenata vas neće napustiti. Neki možda i hoće, ali će ih nadoknaditi više cijene i novi klijenti.

Zasigurno svake godine poboljšavate svoje vještine, pohađate edukacije, ulažete u opremanje salona i nove usluge te stoga zaslužujete i više cijene za svoje usluge. Važno je zapamtiti da troškovi života također rastu svake godine i za održavanje uspješnog poslovanja trebate ih pratiti. Opća ekonomska kriza je nešto čemu svaki uspješni poduzetnik treba pridavati pažnju kod podizanja cijena.

U svojoj knjizi Zan Ray i Tom Collins pišu koliko je važno svoju odluku o podizanju cijena uvijek opravdati vrijednostima koje dajete svojim klijentima. Važno je i znati kada i koliko često trebate podizati cijene svojih usluga. Obavezno uvijek na vrijeme obavijestite svoje klijente o poskupljenjima i budite spremni za rješavanje mogućih pitanja o povećanju cijena. U knjizi posebno ističu i koliko je važno znati poslovne brojke tj. sistemski raditi analize svog poslovanja.